Supporterbråk spårar ur
Ett supporterbråk på en fotbollsmatch i Göteborg spårar ur. I Högdalen jagar polisen en bil som bryter mot de flesta trafikregler. En ilsken man i Höganäs stoppas med mobiltelefonen i handen.