Pågående inbrott
I Umeå pågår en stor insats för att stoppa en man på motorcykel. I Helsingborg går polisen in i en lägenhet där de misstänker ett pågående inbrott och i Göteborg larmas polisen till en förskola där en maskerad man beter sig misstänkt.