Våldsamt upplopp
En koranbränning i Örebro blir starten på ett våldsamt upplopp. I Skärholmen jag polisen en bilist som misstänks för narkotikainnehav och på Värmdö uppmärksammar polishelikoptern ett pågående inbrott.