Knivrån på bensinstation
En bensinstation i Karlshamn utsätts för ett knivrån. På E4 utanför Uppsala försöker några inbrottstjuvar fly polisen och i Stockholm väljer en desperat bilägare att lämna bilen och fly till fots.