Biljakt på åker
I Åstorp eskalerar en biljakt och fortsätter ut på en åker och i Landskrona stoppar polisen en stor leverans av cannabis. Utanför Stockholm försöker en lastbilschaufför hjälpa polisen vid en biljakt.