Stulen dansbandsbuss
I Örebro försöker en misstänkt förare skaka av sig polisen genom att köra i cirklar. I Stockholm tror en MC-förare att han kommit undan och i Lidköping är polisen på jakt efter en stulen dansbandsbuss.