Tur-Flickans Korta Karriär
När en trollkarl i ett cosplay får tag i en riktig trollstav på Comic Con, ber Ben om Gwens hjälp att stoppa Hex från att återta den genom att hon får den elake trollkarlen att tro att hon är en mäktig magiker själv: ingen mindre än Turflickan!