Märkliga Gwen-Ben_
När Ben kommer i vägen för den ondsinta magikern Hex jakt på dom mäktiga Titanhandskarna på loppmarknaden, så byter han oavsiktligt kropp med Gwen och tvingas försätta sig i hennes sits. Och vice versa.