Fartens Tjusning
Under en resa i Yellowstone avslöjar Ben den vildsinte LaGranges planer på att hitta en skatt som finns nedgrävd i nationalparken, men med lite hjälp av geisern Old Faithful lyckas Overflow sätta stopp för LaGranges dröm.