Rida Ut Stormen
Bens och Gwens campingresa avbryts av känslokalla Väderbotar - Gust-o, Hail-o och Shock-o, men en icke fungerande Omnitrixare som fyrar av en röra av aliens kanske inte är den bästa prognosen.