Bläck-Klock-Boten
I en fridfull kuststad måste Ben möta inte bara den ålderdomlige antagonisten Steam Smythe och hans senaste skapelse - Bläck-klock-boten - utan också sin värsta, mörkaste fasa: bläckfiskar!