Shhh
Medan han tar det lugnt på ett kloster med tystnadslöfte, kan Ben inte hålla tyst och råkar av en händelse väcka en farlig drake som gömmer sig i en hemlig kammare under helgedomen - något som till och med Diamantskallen får svårt att hantera.