Vila i frid Rosthinken
Under en guidad tur av det historiska Oldeville hittar Ben ett unikt Sumo Salmmer-kort, men när Billy Biljon också kommer på jakt efter kortet tvingas Ben slåss mot Billys högteknologiska drönare som kapat Rosthinken.