Extrem barnpassning
Ben, Gwen och Max träffar en familj som verkar vara deras spegelbild, men när Max går på en vandring med familjens kvinnliga överhuvud, Maxine, måste Ben sitta barnvakt åt Simon Sez, en liten odåga med en märkesryggsäck från Billy Billion.