När Ben (och Gwen!) försöker hålla sig uppe hela natten för att gå på Adrenaland - den enda nöjesparken som har öppet 24/7 - misslyckas han inte bara med att använda sina krafter för att hålla sig vaken, utan hans "sömnförvandlingar" orsakar olycka.