Taking a Giant Leap in Tulum
Pasangan bertunang dengan pekerjaan mencabar mencari gaya hidup yang lebih santai di Tulum, Mexico. Dengan perkahwinan hanya tinggal sebulan lagi, bakal pengantin perempuan bimbang tentang harga standard mereka yang tinggi.