City Living in Puerto Vallarta
Sepasang suami isteri dari Ontario, Kanada, tidak sabar-sabar untuk berpindah dari bandar kecil mereka yang tenang ke Puerto Vallarta, Mexico yang penuh aksi. Mereka mahu berada di tengah-tengah segala-galanya, tetapi hidup dalam hiruk-pikuk ada harganya.