Looking for a Balanced Life in Mexico
Sepasang suami isteri California bersedia untuk pengembaraan baharu di Puerto Vallarta, Mexico. Dia mahukan rumah moden dengan gaya kontemporari, manakala dia menyukai rasa tradisional bata terdedah dan jubin Mexico.