Leaving the Desert for Holbox
Pasangan yang mencabar bersedia untuk melarikan diri dari panas Arizona dan berpindah ke Isla Holbox untuk gaya hidup pulau yang santai. Mereka sedang mencari rumah keluarga tunggal yang mampu dimiliki dan berpotensi untuk penyewa.