Young Again in Puerto Aventuras
Pasangan Carolina Utara yang sukakan cabaran berpindah ke Puerto Aventuras untuk meluangkan lebih banyak masa bersama di pantai. Mereka memburu hartatanah sedia didiami dengan ruang untuk dilawati keluarga mereka.