Welcoming Guests in Cozumel
Sepasang suami isteri dari St. Louis berpindah ke Cozumel. Dengan harapan menarik sewaan percutian jangka pendek, rumah ideal mereka perlu mempunyai beberapa bilik tidur, pintu masuk peribadi, kolam renang dan berdekatan dengan pusat bandar dan pantai.