Long-Term Paradise in Playa del Carmen
Selepas membesarkan dua anak, kekasih sekolah menengah bersedia untuk berpindah ke Playa del Carmen. Mereka mahukan kondo di pusat bandar, tetapi dia mahukan hartanah tambahan untuk disewakan, manakala seorang lagi lebih suka mengecilkan saiz.