Making Monkey Friends in Puerto Morelos
Seorang ibu dua orang anak dari Edmonton, Kanada, akan berpindah ke Puerto Morelos, Mexico. Si anak mahukan bilik tidur berasingan, bilik air, kolam renang dan berdekatan pantai. Walau bagaimanapun, ibu ingin mengikut bajetnya dan mempunyai ruang luar.