Vacation Becomes Home in Bucerias
Selepas menghabiskan banyak percutian di Mexico, sebuah keluarga Colorado sedia mencari rumah kekal mereka di Bucerias. Ibu lebih suka berada di tengah bandar, manakala ayah ingin mengusahakan ayunannya dan dekat dengan padang golf.