Swimming Together as a Family in Tulum
Sepasang suami isteri dan anak lelaki mereka sedia menukar gaya hidup sibuk dengan suasana santai Tulum, Mexico. Mereka berharap untuk mencari rumah dengan suasana santai tetapi ada komuniti aktif untuk bersosial dengan rakan-rakan.