Small Fry and Reverse Retribution
Yoshino Junpei ponteng sekolah untuk tonton wayang, tapi nampak pembulinya mati dirobek. Dia mengekori pembunuh itu. Itadori dan penyihir tahap satu, juga bekas pekerja, Nanami Kento ke lokasi jenayah dan berdepan dua sumpahan.