The Origin of Blind Obedience
Tiga lelaki mati akibat sumpahan dan mereka dari sekolah yang sama. Itadori, Fushiguro dan Kugisaki perlu menyiasatnya dan ia ada kaitan dengan Jambatan Yasohachi. Malangnya, kakak Fushiguro turut terlibat sama.