Curse Womb Must Die
Kecemasan berlaku di pusat tahanan dan Itadori, Fushiguro dan Kugisaki perlu uruskannya. Ketika misi mencari dan menyelamat mangsa dalam rahim sumpahan, mereka berdepan musuh. Kugisaki hilang dan sumpahan tahap khas muncul.