Narrow-minded
Nanami bergelut menentang Mahito, tapi bebaskan tenaga sumpahannya, Teknik Nisbah: Runtuhan menyebabkan longkang runtuh. Itadori makin rapat dengan Yoshino. Selepas bertemu ibunya dan dijemput ke rumah, lebih banyak hal terbongkar.