Tomorrow
Nanami berjaya menyelamatkan Itadori daripada serangan Mahito. Mereka berdua bergabung untuk menangkap Mahito tapi dia gunakan manusia terubah bagi mengekang Itadori. Ketika Mahito diserang bertubi-tubi, dia menjangkakan maut, tapi...