Accomplices
Eso dan Kechizu berdepan Itadori dan Kugisaki. Kugisaki memaku diri untuk aktifkan Resonans. Itadori enggan berhenti dan menyerang Kechizu. Misi bermula dengan satu Jari Sukuna. Adakah Itadori, Kugisaki dan Fushiguro akan selamat kembali ke Sekolah Sihir?