Sage
Pertarungan berlaku di lokasi berbeza ketika Acara Muhibah. Fushiguro berdepan Kamo yang gunakan Manipulasi Darah. Inumaki pula gunakan Sumpahan Ucapan untuk mara. Namun, sesuatu muncul di pertengahan...