For Myself
Itadori bangun dalam bilik aneh dan bertemu Gojo Satoru, guru Sekolah Tinggi Sihir yang mengatakan hukuman rahsia telah dijatuhkan. Gojo memberi dua pilihan; terus dibunuh atau cari 20 jari Ryomen Sukuna dan mati setelah menyerapnya.