Curse Womb Must Die II
Selepas keluar dari pusat tahanan, Fushiguro perasan sumpahan tahap khas mati. Ryomen Sukuna muncul dan robek jantung Itadori. Fushiguro cuba lawan Sukuna untuk halang Itadori mati tapi kekuatannya tak setanding.