To You, Someday
Mahito pergunakan Yoshino untuk buatkan dia lawan Itadori. Yoshino berdendam dan Itadori membalas serangan. Dia cuba terangkan keadaan dan mengetahui kebenaran yang kejam. Ketika itu, Mahito muncul.