The Grimm Who Stole Christmas
Nick dan Hank menyiasat kejadian pecah rumah yang aneh yang berkaitan dengan fenomena Wesen yang aneh. Monroe ada kejutan Krismas untuk Rosalee. Trubel tersedar sesuatu yang akan memberi kesan.