Hibernaculum
Nick dan Hank menyiasat Wesen aneh yang buatkan mangsa jadi beku. Juliette rasa hilang kewarasan ketika ingin balas dendam pada Adalind. Kapten Renard asyik berdarah. Monroe cuba fahami insiden Wesenrein.