Heartbreaker
Kematian penunggang basikal membawa Nick dan Hank kepada Wesen dengan sentuhan malang. Kapten Renard dan Adalind mengetahui pihak Kerabat mencari anak mereka dan seorang ahli diraja diperkenalkan. Juliette terfikir untuk terima dirinya.