Marechaussee
Nick dan Hank menyiasat pembunuh bersiri Manticore yang merupakan pemburu ganjaran bagi Majlis Wesen. Monroe dan Rosalee balik dari bulan madu. Juliette dan Henrietta bekerjasama. Kapten bertemu Adalind dan Viktor.