Mishipeshu
Kes homisid membawa Nick dan Hank ke dalam laluan misteri perjalanan orang Asli Amerika. Perangai aneh Juliette jadikannya penjenayah. Di kedai rempah, Rosalee dan Monroe dalam misi dan meminta bantuan Kapten Renard.