Double Date
Nick dan Hank menyiasat asmara yang bertukar maut apabila ada lelaki terperangkap dalam cinta tiga segi aneh. Renard harap Monroe dan Rosalee dapat membantunya. Adalind temui sesuatu yang memihaknya dan keputusan Juliette mengubah hubungannya dan Nick.