Cry Luison
Nick dan Hank bertemu suspek yang yakin dia dipengaruhi serigala bercakap. Nick dan Juliette pertimbangkan kuasa Grimm. Bud berharap Trubel boleh uruskan isu berkaitan Wesen, ancaman terhadap Monroe dan Rosalee memuncak. Adalind masih mencari anaknya.