Thanks for the Memories
Nick kehilangan identiti Grimm. Hank, Juliette dan Nick cuba menguruskan Trubel yang telah membunuh. Apabila Wu tiba di lokasi, dia teringat trauma lama. Kapten Renard buntu. Adalind tumpas kepada Putera Viktor ketika mencari anaknya.