Bad Luck
Nick dan Hank menyiasat mangsa bunuh dengan kaki dipotong dan berdepan Wesen ngeri dengan kaki “arnab tuah”. Cuba membantu, Monroe dan Rosalee menyamar. Pertembungan Adalind dan Juliette membuatkan Nick bergelut dan membawanya kepada Henrietta.