You Don't Know Jack
Kes homisid berantai membuatkan media terfikir jika peniru Jack the Ripper ada di Portland. Nick, Hank, Monroe dan Wu berdepan situasi tak dijangka. Adalind dan Rosalee perlu bekerjasama untuk memulih keadaan Juliette. Juliette ingin membantu sekutu baru.