Colombian Dinosaur
Jauh di dalam hutan Colombia, Forrest sedang dalam misi untuk membuktikan Rio Apaporis Caiman masih wujud. Penduduk tempatan percaya buaya ini tinggal di dalam tanah tanpa undang-undang yang didiami oleh pemberontak gerila, penculik dan pemangsa maut.