Ivory Billed Woodpecker of the Bayou
Forrest berazam untuk mengetahui sama ada Burung Belatuk Ivory Billed yang terkenal masih wujud. Buaya dan ular berbisa yang dipenuhi paya di Louisiana membuat misi yang mencabar, tetapi dia bersedia untuk apa sahaja.