The Asian Unicorn
Di Vietnam, Forrest meredah gua terbesar di dunia mencari Saola di oasis tersembunyi. Spesies eksotik ini hanya ditemui baru-baru ini, tetapi khabar angin bertiup kencang bahawa Unikorn Asia mungkin sudah pupus.