Expedition Unknown: Sharks vs. Nazis in Paradise
Just off Florida's coast, Josh Gates braves shark-infested waters in search of an American ship sunk by a Nazi U-boat during WWII.
Just off Florida's coast, Josh Gates braves shark-infested waters in search of an American ship sunk by a Nazi U-boat during WWII. Josh joins Tristan Guttridge who has a bold new strategy to use sharks as spies to uncover the wreck.