Makozilla
Pakar mencari mako besar yang mengganas di pantai California Selatan untuk menentukan sama ada ia keturunan jerung legenda, The Beast.
Peningkatan serangan terhadap singa laut di luar pantai California Selatan menghantar penyelidik jerung mencari jerung mako yang besar dan agresif yang mereka percayaada kaitan dengan mako pemecah rekod legenda yang dipanggil, The Beast.